HTML

Can Tho (első két nap)

2008.10.06. 16:18 anta

Végre magamhoz tértem.

Tegnap reggel Saigonba eljött értünk Hau egy kisbusz-taxival, és 4-5 óra utazással, amiben egy kompozás is volt, átjöttünk Can Tho-ba. (Hau Dani itteni kollégája, velünk kb. egyidős és jóban vannak.)

Délután mászkáltunk a városban, kimentünk megnézni, a még nem teljesen elkészült épületet, ahol Daniék dolgozni fognak. Utána ismét elindultunk a városba vacsorázni. Egy KFC mellett döntöttünk, egyelőre a legtöbben nem akarták belevetni magukat a vietnámi kajába.

Amit egyébként nem csodálok, mert indulás előtt én is vállalkozókedvűbb voltam ezügyben de aztán megérkeztünk és megláttam, mi van itt… Párás meleg, ami agyon kellemessé teszi a helyet a baciknak (mondjuk énis élvezem), és irdatlan kosz és életforma.

Egyébként a fülemet jól kikészítette az utazás. A torkommal együtt estére begyulladt, amikorra emellé még tisztességes hasmenésem és hányingerem is lett. Lázam is volt, nagyon gyengének éreztem magam és a nyakamtól a combomig belül remegtem. Jól megijedtem. Aztán kiolvastuk a magunkkal hozott kb. egy kilónyi gyógyszer papírjait, és bevettem Summetrolimot (utazók hasmenése).

A mai napot végigaludtam, és Algopyrint is vettem be, és jobban vagyok. Ma még nem ettem, egyáltalán nem kívánom. A torkom még fáj picit, és a jobb fülem pattog.

Ennyi. Itt most 20:14 van, és a légkondi 30 fokra van állítva, mert Danival hajlamosak vagyunk megfázni tőle, de még így is folyamatosan megy.

Puszi mindenkinek! Várjuk a kommenteket!

4 komment

Címkék: ételek apró cseprő

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laluna - Saibogujiman kwenchana 2008.10.06. 16:37:38

Én nyertem! :D (Sosem kommentelek...) Viszont szolidarításból én is beteg vagyok. Képeket kérünk, igen.

bringailok 2008.10.06. 17:06:35

hehe
Én sem szoktam kommentelni. De nektek ott kint biztosan jól jönnek majd az irományaink.
Remélem Anita, hamar gyógyulsz! Dani persze már hozzá van szokva a kinti dolgokhoz, gondolom nincs is semmi baja.
Képeket kötelezően tessék felrakni!!

anta 2008.10.06. 17:20:17

Daninak semmi baja, ő már edzett... Egyébként a többiek is jól vannak (egyikük megfázott picit a légkonditól első éjjel). Szerintem én is jól lennék, ha nem lenne ilyan béna gyenge a gyomrom...

Tartsátok meg jó szokásotokat, hogy ITT kommentelek! Nagyon örültünk nekik.
laluna-ét én olvastam fel Daninak, brinagilok-éról Dani értesített engem, mert közben én a képes posztot szerkesztettem.

Szóval nagyon várjuk a kommenteket MINDENKITŐL! :)
puszi!

anta 2008.10.06. 17:21:49

akarom mondani:
Tartsátok meg jó szokásotokat, hogy ITT kommenteltek!