HTML

Vietnámi kalandjaink

Utolsó kommentek

Csodapálma belapcsolva! - A kert este

2008.10.10. 20:26 anta

Vacsora után a kinti konyhánkból hazafelé tartva látom ám, hogy a csodapálmát bekapcsolták! Miután felértünk a szobába, megragadtam a fényképezőt és leszaladtam megörökíteni.

Íme a csodapálma bekapcsolva!

Így már egészen konkrétan látszik, hogy egy sima műanyag pálmára ráraktak egy jókora reflektort. Ennyi a titka. Valószínű, az igazi fákat megégetné.

Bár én botor módon azt hittem, a kókuszai fognak valahogy világítani és nagyon érdekes látvány lesz.

 

 

 

Kicsit még fényképeztem a megvilágított részről, ide is tettem Nektek néhány képet, ami nem lett túl maszatos.

 

 

 

 

 

 

De hamarosan körém gyűlt néhány helyi kutya, amik ugyan kicsik, de én félek a kutyáktól és egyébként is az itteni kutyák nem szeretik a fehér embert.

Szóval jobb vigyázni. Majd máskor lefényképezem a kutyákat is, csak most szépen lassan, az ösztöneim által diktált tempót alaposan visszafogva eliszkoltam a hotel irányába.

A kutyák pedig szerencsére az ellenkező irányba tartottak. :)

Szólj hozzá!

Címkék: növényzet a szállásunk

A bejegyzés trackback címe:

https://cantho.blog.hu/api/trackback/id/tr41707373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása